Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 20 januari 2016

365 challenge

Lekker. Ik ben helemaal bij. 20 dagen 20 blokjes. Het gaat me nu ook goed af. in het begin had ik steeds 1/8 inch te veel of te weinig. Maar inmiddels zijn ze allemaal keurig 3,5 inch. Ik vind het nog steeds leuk.... leuker dan in het begin. En nu volhouden want het is een lange zit 365 dagen.

4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Zal een schitterend quilt worden
Fijne avond groetjes uit Zweden

tiny zei

Het wordt wel heel mooi hoor, had net bedacht om het niet te doen, maar je brengt me toch het twijfelen. Groetjes Tiny

Renee zei

Marie-José, wordt prachtig en volhouden!
Groetjes,
Renee

Guusje, zei

Het ziet er mooi uit.