Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 16 april 2011

Over bee's, birds en quilts

Na mijn fiasco met de mid 19th zat ik in een piepklein quilt dipje. Om daaruit te komen ben ik maar hiermee begonnen.
This is what I started with.

Een paar weken geleden hadden we weer een mini bee. Deze keer was Cath ook mee gekomen en kijk nu wat die gemaakt heeft. Is dat niet prachtig?

We had a small bee some weeks ago. And Cath came for the first time. Look what she made. Isn't this beautifull?

Dit is van Elly
This beauty is from Elly
En deze is van Fien.
This is from Fien

En om dit te kunnen maken gebruiken we dit.
This is what we need to make all this.
En dit doet zij.
And this is what she does.





7 opmerkingen:

Miranda zei

Mooie quiltjes in wording show je ons! Heerlijk om mee te mogen genieten

tiny zei

Wat een mooie applicatie quiltjes maken jullie op de bee. en je mini quiltje wordt ook leuk, ben je nu al weer verder gegaan met je 19th?
Ja zonder hulpmiddelen zijn we nergens meer.:):) en wat kun je beter dan dan een tukje bij al die kwebbelende vrouwen :):)

Nelleke zei

Hallo Marie Jose prachtige werkjes laat je zien en meestal is een bee om veel inspiratie op te doen [bij mij dan]en dan heb je weer een boost om verder te gaan.Ook sta ik er steeds weer versteld van hoeveel mooie dingen er uit de handen komen bij handwerksters en wat we van elkaar kunnen leren,en ja helaas val ook ik onder jullie clubje wat de brillen betreft bij mij is het bril op bril af tot ik er scheel van word!!Groetjes en nog een fijne zonnige week toegewenst Nelleke

Guusje, zei

Wat een mooi werk om je uit de dip te halen, dat moet nu gelukt zijn. En wat een prachtstukken hebben de andere dames onderhanden. Leuk om jullie hulpstukken te zien en ach iemand moet de rust bewaren. Een hele fijne dag.

Isabella zei

Fiasco?? Dan heb ik iets gemist, ga zo dadelijk even teruglezen.
Leuk begin heb je gemaakt. Daar moet je zin in patchen wel van terugkomen.
De werken die je laat zien van jullie bee zijn geweldig. Jullie werken allemaal even precies.

Mosbee zei

Hi Marie-José, mooie dingen maak je, bedankt voor je reactie op mijn beginnersblogje, je bent de eerste! De bovenste foto, de quilt waar je mee begonnen bent, is dat een ontwerp van Sue Daley, heb dit al ergens gezien maar weet natuurlijk niet meer waar, heb nog veel te leren hoor,
groetjes, mosbee

Marie-José H zei

Ja mosbee, het is "it takes two" van Sue Daley. Binnenkort laat ik mijn vorderingen zien. het gaat lekker.