Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 16 januari 2016

Quilt van Sue Spargo

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met een quilt van Sue Spargo. Uit het boek: Contemporary Folk. De naam van de quilt is: Folklore. Super leuk om te maken. Ik heb alles met de machine geappliqueerd. De eerste keer. Deed het vroeger allemaal met de hand. Maar ben nu toch om meerdere redenen blij dat ik steeds meer met de machine doe.

Hierdoor lig ik wel wat achter met de 365 challenge. Want ook quilten doe ik machinaal en dan staat de machine op een frame. Ach ik kom wel weer bij. En kijk dit is de Folklore. Er moet nog een afwerkbies langs maar verder helemaal klaar.
I made this quilt from Sue Spargo. It is called: Folklore. I just need to finish the binding.

5 opmerkingen:

tiny zei

Wat is dat mooi geworden. Heb je de machineapplicaties met een zigzagsteek vastgemaakt of met een siersteek? Succes met het afwerken en de inhaalslag voor de 365. Groetjes Tiny

Johanna Zweden zei

Wat mooi
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

conny's quilts en creaties zei

Prachtige quilt hoor!
groetjes, Conny

Guusje, zei

Het is een prachtige quilt geworden.

Frea zei

Mooie quilt geworden . Lieve kleurencombinatie. Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Heb het boek al een aantal jaren in huis..