Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 15 maart 2009

China

Onze zoon is weer naar China. Hij studeert Chinees en is nu voor zijn tweede stage vertrokken. Weer naar Beijing maar nu echt midden in het centrum. Hij is er naar een dierentuin geweest waar panda's zitten. De panda is in China heel geliefd. Er zijn hele projecten om dit dier voor uitsterven te behoeden. Enkele foto's zijn zo leuk dat ik ze op mijn blog wil zetten en jullie mee kunnen genieten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Marie-José prachtig de foto´s van de reuzenpanda!! Eigenlijk kwam ik kijken naar je Saltbox Hill. Leuke quilt is dat geworden!! Zo lekker country!!
Groetjes Joyce

Fons Klein Tuente zei

Hier is de zoon in China hahaha :d (nu heb je er een Chinees vlaggetje bij :p)

Ik kon je site eerst niet vinden :s er moest een streepje tussen my en quiltgarden!

Wat leuk om mijn foto's hier te zien :p
Verder ziet de blog er erg leuk uit ;)

Gr. Fonzz