Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 18 oktober 2009

AQ en SMQ

En eindelijk weer eens een vordering van mijn antique quilt. Nog een sterrenrand eraan zetten en de border en ik kan verder met het nieuwe patroontje. Ik heb me verteld dus ik moet nog 1 sterretje maken. Maar daar draai ik na al deze sterren mijn handen niet meer voor om. Ik kan nu sterren maken en praten en TV kijken tegelijkertijd.

Finaly a new picture of my antique quilt. Just one more border and I can start with the new patern. I made a mistake counting the stars so now I have to sew one more star. It doesn't matter because now I can sew a star, talk and watch TV all together.

En ik het weer een blokje af van de SMQ van Leintje. Het is nog wel steeds van de eerste zending maar dat hindert niet. Ik vind het enig om te doen. Er is veel afwisseling, de stofjes zijn het einde en ik vind de afwisseling machine en handpatchen fijn.

And I finished another square of the SMQ. It is still the first month and we allready received the second month. But it doesn't matter. I enjoy doing it. There is a lot of variation, the fabrics are lovely and I like the change between the methods of  machine and handpatching.

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Dacht ik toch even dat je een variant op de sterren had gemaakt van de AQ, ik moest even knipperen......maar het was de quilt van Leintje.
Fijn dat je met de AQ nu weer aan de andere rand kan beginnen. dat zal een heel stuk sneller gaan.

groetjes, Jeannet

Guute zei

Prachtig: beide sterren!!!

Quibi zei

Ik vind die quilt van Guute zò mooi! Zelf doe ik mee met de SMQ en ook ik ga niet zo hard, maar dat geeft niks. Als we er maar plezier in blijven houden, toch?

groetjes, Yvonne

Willie zei

Je midden stuk is al geweldig mooi Jongedame.
Jij ben ook met verschillende projecten bezig.Ze zijn stuk voor stuk mooi.
Ik kom over een paar weekjes weer kijken ik ga eerst een poosje logeren in het ziekenhuis.

Groetjes Willie

Jossie zei

Beide sterren variaties zijn erg mooi MJ. Gewoon lekker in je eigen tempo doorwerken.