Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 21 augustus 2010

vakantie deel 1

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje schreef met het gevolg dat ik nu eigenlijk veel te veel te vertellen en te showen heb.
Laat ik beginnen met de vakantie. 10 augustus zijn we 4 dagen naar Paasloo geweest. En de eerste dag zijn we via Zwartsluis gereden en dit trof ik daar aan
Tiny was gekomen en Lein had er een gezellige bende van gemaakt zoals je op de foto kunt zien....Euh, sorrie Lein maar wat moet ik anders zeggen als je dit tafereel zo ziet:-))) Maar vooruit, ze had ook een lekkere lunch voorbereid en gebak ingeslagen. Dus alles ingrediënten voor een gezellige middag waren aanwezig. We hebben wat afgekletst. En voor ik het vergeet, dit kocht ik er.

Het speldenkussentje en de linkse 3 lapjes kreeg ik zo maar kado.

We spend ou hollidays in Paasloo en on our road we went to Zwartsluis. We really had a good time. I met 2  women  I met on Costa, Lein and Tiny. We had a good lunch and then we left for Paasloo. 

Dit was ons bed and breakfast adres.
This was our B&B

Zeg nou zelf, het madeliefje, dat kan toch alleen maar geweldig zijn?
A B&B with this name can only be wonderfull

Dit is de voorkant van het huis.  Maar er ligt een grote tuin rondom. De gastvrouw is een geweldige kokkin. Ze kookt zo veel mogelijk met groenten uit eigen tuin en als je dat wilt ook vegetarisch. Daar heb ik dus dankbaar gebruik van gemaakt.
This is the frontsite. But there is a large garden. The lady is a wonderfull cook. She works with vegetables from here own garden. And you can if you wish eat vegetarian food. And of course I did.

2 opmerkingen:

tiny zei

Wanneer spreken we weer af??? (lol)

Leintje zei

Een troep bij mij thuis? Welnee, het was gewoon show en tell!

Groet, Lein