Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 1 mei 2011

Tipje van de sluier

Tsja, zo kort voor de start van Veldhoven wil ik dan toch eindelijk een tipje van de sluier oplichten. Een klein tipje. Dit is een foto van de achterkant.

This is a picture from the backsite of my quilt that hangs in Veldhoven.
En dit is er een van de voorkant.
And this is the frontsite

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Welk nummer heb je? Dan kan ik opletten.

Nelleke zei

Hallo Marie-Jose ook ik ga je quilt spotten een zondag.Het ziet er al mooi uit.Groetjes Nelleke

Marie-José zei

Hahaha Mai. Je wilt het niet geloven maar door je vraag kom ik er dus nu achter dat ik een nummer heb:-) Op het bewijsje staat dus een nummer. En dat is nr 14. Ik ontdek alles gaandeweg. OK ik doe dus mee aan de europese quiltkampioenschappen en mijn nummer is 14.

Guusje, zei

Ben zo benieuwd ik ga hem zeker opzoeken. Het ziet er geweldig uit.

tiny zei

Heel veel succes in Veldhoven, voor mij is het even te ver om te komen kijken.Hij ziet er prachtig uit.

Unknown zei

Hi Marie-José, leuk om je blog te ontdekken, je maakt mooie quilts en andere werkjes hoor! Succes in Veldhoven!

Roos zei

OOO, wat leuk...je hangt daar.
Ik ga hem zeker bewonderen en ..bewonderen... en er foto's van maken.
Groetjes Roos

Jossie zei

Wat het ook mag zijn, het quiltwerk ziet er in ieder geval heel mooi uit. Prachtig hoor, die kleine steekjes! Ik hoop de quilt zondag te kunnen bewonderen.