Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 20 februari 2016

snelle naai en snij techniek

Ik ben nog even druk om voor de dochter de spulletjes af te maken. Dus helaas geen update van de 365 dagen challenge. Ik wil graag de andere quilt af maken en van de aller laatste restjes nog een paar kussens. ik voeg wel hier en daar wat stofjes toe want het is wel krap. En ik wil geen bewerkelijke quilts of kussens maken. Vandaar een snelle naai en snij techniek.
Dit blok heet een tossed pinwheel. Eerste blok is even opletten. van de pinwheeltjes heb ik er heel wat los moeten tornen...... Maar kijk ziet dit er niet super leuk uit?

eerst alles snijden
2 lapjes stof op elkaar en rondom stikken
kruislings doorsnijden
open vouwen
goed leggen want anders gaat het mis
alle pinwheeltjes voorbereid
en dit is het resultaat. Nu nog de borders en het dubbelen en quilten kan beginnen.

3 opmerkingen:

tiny zei

Dat wordt een leuk quiltje, ken die techniek niet maar volgens mij heel leuk om te doen. Ik ben nog steeds met de hoeken bezig wordt wel wat maar vind het wel moeilijk. Fijn weekend Tiny

Aqur Printing Jakarta zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)

Metaaldetector Expert zei

ziet er super leuk uit.