Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 18 april 2009

Dolfijn dromenquilt

De eerste rand zit rond mijn dromenquilt. Nu even uitzoeken hoe verder. Eigenlijk wil ik een rand maken van crazypatch maar dat heb ik nog nooit gedaan. Dus eerst even een proefblokje maken.
En zoals je ziet, Fleurtje is dol op mijn quilt.

4 opmerkingen:

wilma zei

Wat is dit ene mooie geworden!!

ingrid zei

O wat ziet dit er al mooi uit ! ( Ook het hondje !)
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Hij is echt heel lief! Haha.
En een hele mooie quilt. Leuke foto!

Veel liefs,
Yawen

yvon zei

Wat een leuke quilt is dat geworden. En daar zal zeker een kind heel blij mee worden gemaakt.

groetjes yvon