Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 11 april 2009

Fleur

Steeds als ik bezig ben met quilten stal ik alles uit op de vloer. En ons Fleurtje is dan zo enthousiast dat ze er het liefste meteen bovenop gaat liggen. Dus heb ik haar een eigen quiltje beloofd. Toen keek ze me aan.....ohhh, een blik, niet te weerstaan. Dus nu moet ik mijn belofte houden. En tussen het quilten voor een dromenquilt op zoek naar een patroontje voor een hondenquilt.

1 opmerking:

Fons Klein Tuente zei

Hey mam!

Jij hebt ook niet stil gezeten! Allemaal nieuwe posts!

Deze foto van Fleur is echt lief! Er is een animatie film "bolt" daarbij is ook een witte hond ;) heel erg leuk die film!

Groetjes aan iedereen!

Fons