Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 15 april 2009

Log Cabin

Vandaag heb ik een dagje vrij en dat heb ik vanmorgen benut om naar de Log Cabin in Hillensberg te gaan. Ik had stof nodig om mijn dromenquilt af te maken. Het nieuwe project waar ik mee ga beginnen is een quilt van Bareroots: Simple Blessings. Tsja en toen bleef nog een quiltpakketje aan mijn handen kleven van Ellie's Quiltplace: Flora's Secret.
En verder ben ik zelf met een quiltje begonnen waar ik nog een naam voor moet bedenken.

En ik heb besloten om de Gail Pan quilt: A Christmas Wish Bom te maken maar daar heb ik alles voor in huis.
Nu hoef ik voorlopig geen inkopen meer te doen.

1 opmerking:

Carin zei

Marie-Jos♪0 je had gereageerd op mijn weblog en vroeg waar ik het patroon van de quilt Fairy sweet vandaan heb. Nergens ... het is een eigen ontwerp.

Bij the log cabin kun je inderdaad mooie stofjes kopen. Ik kom er zelf ook wel eens.