Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 23 september 2009

volgers

Bloggen is toch nog niet alles. Geregeld raak ik op de een of andere manier iets kwijt, krijg ik het berichtje niet zoals ik dat wil, verdwijnen foto's in het bericht enz. enz. Nu zie ik dat het kopje volgers verdwenen is. Zo maar opeens. Foetsie. Het is de tweede keer dat me dit gebeurd. En bij mijn weten heb ik hier helemaal niets aan gedaan. Gewoon weg. Ik weet ook niet hoe ik dit weer terug kan halen. Dus mijn excuses aan de volgers. Ik zal proberen weer een nieuw rubriekje aan te maken dat werkt. En dan helaas zullen jullie je opnieuw moeten melden.

Bloggen isn't just something. I loose files, foto's and things like that. Now I lost my followers. Just like that, gone. This is the second time I loose this file. And I really don't now how, just gone like that. My excuses to the followers. I shall make a now file and than unfortunatly you will have to fill up again.

3 opmerkingen:

Guute zei

Misschien ligt het wel aan blogger zelf.

lawi's Quilting zei

Ja , ik had ook wat op je blog gezet maar dat is nu ook weg.

quilting Jeannet zei

Dat heb ik ook wel regelmatig, maar dan kijk ik altijd maar weer even bij iemand anders of dat ook zo is, en vaak zijn de volgers daar dan ook weg, die komen dan weer wel vanzelf terug als het goed is, maar vervelend is het wel, ik heb wel eens een verdrietige reactie gehad van een volger die opeens was verdwenen, en ik had er echt niets aan gedaan !Jij staat bij mijn bloglijst er ook altijd op dat het al 8 mnd geleden is dat je er wat hebt opgezet, daar moet ik echt op letten dat ik regelmatig wel kijk.
groetjes, Jeannet