Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 27 februari 2010

De lente voor Joke

Aangezien een eerdere poging alles in een bericht te zetten mislukte (computer liep vast) maak ik er nu maar een paar berichtjes van.
Maar waar ik mee wil starten is de lente. Oh mensen wat ben ik blij dat ik de lente in mijn tuin kan zien. Ik was vanmorgen even bij Joke op blog visite en lees dat ze de winter meer dan beu is. Ik heb beloofd een paar lente foto's op mijn blog te zetten en de lente naar Zweden te sturen. Dus Joke bij deze de beloofde foto's. Helaas heb ik niet zo'n fantastische camera als de DH van Joke nog zo'n prachtige camera als mijn zus die ook zo'n mooie foto's maakt maar vooruit een mens kan niet alles hebben. En ik ben heel blij met mijn toestelletje.
Joke, een beetje lente voor jou.
Voor degene die willen weten wat alles is: op volgorde, de vibernum. Deze soort is een echte winterbloeier. Hij bloeide dus echt in de sneeuw maar nu dus weer.

                                     hamamelis                                
Because my first attempt to put to many things in one message failed I decided to make different messages. But I would like to start with the spring. I'm so glad I can see the first signs of springtime in my garden. I vissited Joke from Sweden and I read she had had enough of winter. So I prommissed to put some pictures on my blog for her and sent the spring to Sweden for her.


crocus


narcis

                                                                             primula

3 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

mooi die lentefotos ik moet nog wat geduld hebben

tiny zei

Nou je hebt hele mooie foto's gemaakt, in mijn tuin zijn ze nog niet zo ver, de krokus en narcissen staan net 3 cm. boven de grond, dus een beetje warmte van de zon , maar dat kunnen we dit weekend wel vergeten.
Fijn weekend Tiny

Marianne zei

oh ja de lente, wat verlang ik daarna.
hier staat nog niets in bloei, onze tuin ligt op het noord-oosten.
De hamamelis is bij jullie erg mooi zo te zien.
groetjes,Marianne