Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



vrijdag 5 februari 2010

Kwakkelen geblazen

Tsjonge jonge, het wordt toch echt tijd dat de winter het stokje doorgeeft aan de lente. Mijn immuunsysteem heeft het zwaar. In aanleg is het al slecht bedeeld maar met deze winter is het voor mij toch heel pittig. Als ik mijn Jin Shin Jyutsu niet had dan had ik al weer menige ontsteking te verduren gehad. Nu kan ik het nog enigszins in de hand houden en krabbel ik na een paar dagen weer overeind.

In elk geval, nu dus dringend tijd voor een update van mijn blog. Ik heb weer 2 blokjes van de SMQ af. Dat betekent dat v an de laatste zending 3 patchblokjes af zijn, en het applicatieblokje en een paar logjes nog moeten.




Via Costa ben ik gezwicht voor de diamond quilt van Linda Franz. Een beauty. Ik ga hem niet volledig maken maar gewoon een paar diamanten en dan als wallhanging bedoeld. En ach, hij is zo mooi dat ik misschien tegen die tijd dat het einde in zich komt ik nog een diamantje erbij maak. "Diamonds are forever" nietwaar!

Verder ben ik op het spoor gekomen van een BOM van Moda Green Piece. Leintje gaat hier een BOM van maken. Dus voor diegene die nog niets te doen hebben.....

Image from Jojo's Gift Shoppe


En wat dacht je van de Vintage Valentine van Verna Mosquera.....aahhhhh die is toch echt niet te versmaden. De link wijst naar hun site maar de quilt kun je hier niet zien. Maar een beetje googlen en je vind hem.





En natuurlijk heb ik het dan nog niet over Tail Feather van Natalie Lymer.

Mmmm, wat zijn er toch veel prachtige quilts in omloop. Ik bewonder de mensen die met 10 projecten bezig zijn. Ik vraag me af waar ze de moed en de tijd vandaan halen. Ik heb met 2 mega projecten al mijn handen vol.

Well, it's about time winter passes on to spring. My immunesystem is having a hard time. Without my Jin Shin Jyutsu it would have been pretty bad. Now I recover within a few days.
Well it's time to update my blog. I've finished 3 patch blocks of my SMQ. The application block and a few log cabins still wait for my hands to sew them.


I'm gonna start with the Diamond quilt from Linda Franz. But I'll make a wallhanging of these diamonds. But who knows....maybe.....after all"diamonds are forever".


There are so many beautiful quilts. The new Moda BOM is wonderfull, the Vintage Valentine from Verna Mosquera and the feather tail from Natalie Lymer.
There are so many beautifull quilts. I admire the people who have 10 projects going on. I wonder where they find the courage and the time. I have my hands full with my AQ and the SMQ.

3 opmerkingen:

Isabella zei

Dat je aan die diamanten begint daar neem ik mijn petje voor af, wauw wat een project.
Er zijn inderdaad heel veel mooie patronen te vinden. Tot nu toe ben ik nog sterk en heb ik ze allemaal kunnen weerstaan.

AnneTanne zei

Toevallig op je blog terecht gekomen... en zin gekregen om mijn onafgewerkte quilts toch eens terug boven te halen...
Ik heb nog een sampler waarvan het quiltwerk het einde nadert, en een kleinere quilt van zowat 120x120 cm die nog helemaal gequilt moet worden... en een Diamonds waarvan behalve de middenruit alleen de eerste reeks ruiten klaar is... (Ik patch en quilt alles met de hand, dus dat is een veeljarenplan.)

Anja.M zei

De diamond quilt is geweldig mooi, ben zeer benieuwd hoe het bevalt om de blokken te maken.
Zelf begin ik er maar niet aan hoe prachtig hij ook is.