Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 3 september 2011

Voor en na

Haha beetje rare titel. Maar 2 plaatjes maken meteen duidelijk wat er aan de hand is.

Tsja, zo gaat dat. Onze zoon is vandaag weer naar China vertrokken. Deze keer een heel jaar. Hij gaat  naar een Universiteit en gaat daar 8 uur Engelse les geven en krijgt daarvoor 16 uur Chinese les. Een mooie regeling van de school in Antwerpen. Hij blij maar deze mam zit met een krimp in haar maag. Natuurlijk, voor hem ben ik blij. Hij ziet er erg naar uit. Maar ja, ik, ik ben gewoon mam.

As you can see, our son packed his belongings and went to China for one year. Leaving mam behind with pain in her stomach.

Gelukkig heb ik een hele leuke hobby en al die mooie  lapjes verzachten de pijn een beetje. Ik ben nog steeds druk met de ITT. De bonte border is af maar moet wel nog aan het middenstuk genaaid. En naast al deze perikelen heb ik ook nog gordijnen genaaid. Alle gordijnen voor de achterkant zijn klaar. Nu nog de voorkant.
Luckily I have a nice hobby and all these nice fabrics soften the pain. These are the borders for the It Takes Two. Beside this I also sewed curtains. So I have been busy.

12 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat zal je hem missen, maar wel een leuke uitdaging voor zo een jonge.
Gelukkig heb je je hobby en dan is zo een jaar snel o,
Je quiltje word mooi.
Groetjes Joke en sterkte

Roos zei

Een mooie kans voor hem, het is alleen zo'n eind weg. Gelukkig is tegenwoordig door internet de wereld een stuk kleiner geworden.
Groetjes Roos

quiltfien zei

een heel mooie regeling is dat!
Maar voor jou uiteraard minder.....kop op, we houden je aan het werk zodat de tijd wat sneller gaat!!!

Ellie's Quiltplace zei

Wat een mooie kans voor Fons!
Maar ik begrijp heel goed dat je er zelf een beetje een dubbel gevoel bij hebt. Een jaar is niet zomaar 'even' al gun je het hem natuurlijk van harte!

Elly's freubel hoekje zei

wat een onderneming zeg voor zo een reis alleen al het pakken vd koffers!
Een fantastische ervaring voor Fons
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als moeder even een vreemd gevoel in de maag krijgt
Maar zoals Adje al zei we houden je wel aan de wiggel om de tijd te korten
Groetjes Elly

Isabella zei

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Een jaar is niet niks en china is niet bepaald naast de deur. Maar goed dat je zo'n leuke hobby hebt.

Klaske zei

Je zoon een heel jaar naar China? Dat is een mooie kans voor je zoon maar ik snap je helemaal.
Nou stort je maar lekker op je hobby dan is het jaar zomaar voorbij!Groetjes van een een mam die volgende week een krimp in haar maag heeft omdat dochterlief een werkweek in Rome zit met school;-))

tiny zei

Kan me het helemaal voorstellen, China is niet naast de deur, gelukkig is er internet en voor hem is het een unieke kans. Stort je inderdaad op je lapjes, en als je het helemaal niet meer hebt hebben wij altijd een luisterend oor. Groetjes en een knuf Tiny

Shirley zei

Oeh dat is zeker loslaten op hoog niveau, zo ver weg, en dan in zo'n land waar eigen mening niet gewaardeerd wordt. Dat je maar veel tumblerblokjes kan maken, gaat de tijd misschien extra snel!

carina zei

Zo heftig zeg, ja en dan blijven lachen. Het is natuurlijk voor hem een super uitdaging maar voor jou even slikken.
Bij mij zijn ze alle twee op kamers..... Tja dat loslaten dt is me wat. Succes ermee groet carina

Guusje, zei

Het is ook even wennen dat hij helemaal naar het andere eind van de wereld is gevlogen je kunt niet even op de koffie. Maar wel erg mooi dat hij dit doet en kan doen. En ja gelukkig hebben we een heerlijke hobby waar we zoveel in kunnen leggen. Je randen zijn erg mooi aan het worden, prachtig zelfs.

conny's quilts en creaties zei

Gelukkig hebben we tegenwoordig internet met skype en email en mobieltjes enz. waardoor je in elk geval goed contact kunt onderhouden, hopelijk lukt dat ook met je zoon in China.....