Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 26 juli 2009

applicatie

Nu denken jullie misschien dat ik mijn quiltje van Ellen in een hoek gestopt heb. Maar de antique quilt neemt veel tijd in beslag. Enne...ik zat een beetje vast met de applicaties. Ik heb alles losgehaald maar wist niet goed hoe het beter kon. Tsja en toen ging ik naar de Log Cabin en daar werd ik attent gemaakt op freezerpaper. Ik had er al wel over gelezen op prikbord maar eigenlijk kon ik me altijd heel goed redden met dunne vliseline. Nou vooruit, beetje met de tijd mee en een stukje freezerpaper gekocht. Big surpise maar het is werkelijk het ei van Columbus. Geweldig hoe simpel dat is. En zie hier, mijn eerste applicatie blok is klaar.

Well maybe you think I put away my little quilt of Ellen. But my antique quilt took a lot of time. And...I didn't got along with my applications. So I unsew (is this the right term for it?) all my sewings but I didn't know how to do it better. So I went to the Log Cabin and there they advised me freesepaper. I heard about it but never used it and really it is wonderfull, so easy. And this is the result of my first application block.

1 opmerking:

Jossie zei

Zo zie je maar weer: je bent nooit te oud om te leren! Het ziet er heel mooi uit.
Je middenstuk van de antieke quilt is ook heel mooi geworden.
Ik krijg in mijn bloglijst nog steeds niet door wanneer jij een nieuw bericht plaatst.Kan niet ontdekken waar het aan ligt.