Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



vrijdag 31 juli 2009

shoppen

Gister ben ik met mijn dochter een dagje naar Den Bosch geweest. Ik heb er ooit enkele workshops astrologie gevolged en vond het toen al een leuke stad. Dus ik stelde haar voor eens een dagje Den Bosch te doen. Tsja, zeg tegen een 19 jarige meid om een dagje te gaan shoppen....... Natuurlijk alletwee geen fototoestel bij ons. Helaas. Maar van de aankopen heb ik thuis een foto gemaakt. 2 Tasjes voor mij en een quiltboekje gekocht bij de Quilterij. De rest is van haar.
We hebben genoten van de hele dag. Een dagje moeder en dochter. Heerlijk.

Yesterday I went shopping with my 19 years old daughter in Den Bosch. I had some workshops Astrology there some years ago so I new the city a little bit. And when I ask my daughter to go to Den Bosch she didn't say no.....Of course we both forgot oer photocamera:-( but I took a picture at home of our shoppings. The little bags and the quiltbook are mine. The rest is her's. It was a wonderfull mother and daughter day.

Geen opmerkingen: