Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 22 juli 2009

hoekblokken af

De hoekblokken zijn klaar en zitten aan het middenstuk vast.
Het is toch echt heel leuk om te doen.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik aan zo'n groot project mee doe. Met ongeveer 200 mensen over de wereld maken we deze quilt. Het is leuk om te zien wat ieder er van maakt. Ik ga lekker in mijn eigen ritme. Mijn handen protesteren als ik te veel doe. En al met al ben ik blij met het resultaat tot nu toe. Ons Fleurtje is het er mee eens zo te zien.

The corner blocks are finished. It is realy nice to do. There are about 200 people all over the
world making the same quilt. For me it is the first time I'm joining such a big project. But it is nice to see all the results. I sew in my own rithem because my hands are protesting when I sew to much. I like the result of my block and our little dog Fleur likes it to.

5 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ook al zo mooi geworden. Ik heb pas één hoek af, maar het resultaat is prachtig. Leuk om zoveel verschillende uitvoeringen te zien!
Groetjes, Cisca vdH.

Guute zei

Prachtig hoor! De volgende stap krijg je pas na mijn vakantie dus kan je nu eventjes uitblazen!

Willie zei

Zoooo die zit er heel erg mooi uit, dat meen ik echt.Je mag zeker trots op je zelf zijn.
Ik ben nog niet zo ver. Ik probeer het weekend de sterren af temaken.
SUPER MARIE-JOSÉ .

katrien zei

Mooi geheel heb je al,en nu uitkijken voor de volgende ronde.

Erna zei

mooi hoor!