Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 26 augustus 2009

Antique quilt

En dan natuurlijk nog mijn vorderingen met de antique quilt. 15 sterretjes zijn klaar. Sterretjes dus. Het moeten nog vierkantjes worden.

And of course there is the Antique quilt of Guute. 15 stars are ready. Stars. They need yet to become squares.

5 opmerkingen:

Jossie zei

Wat ben je al ver met je sterren! En wat hebben jullie leuke dagen gehad. Als ik het zo lees, lijkt het veel langer dan 3 dagen!

Ingrid. zei

Succes er mee ; de stofjes zijn mooi !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Guute zei

Je hebt al heel wat sterretjes. 'k Zou zeggen: ga zo door...

quilting Jeannet zei

Je schiet ook al lekker op José, op een gegeven moment krijg je er handigheid in.

groetjes, Jeannet

Willie zei

Geweldig Marie-José zo dat jij vordert met je sterren, ik heb er nog steeds maar 2 af.En het ziet er heel netjes uit en mooi.