Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 16 augustus 2009

Stofjes en nog zo wat dingetjes

Heerlijk. Na hard werken is het goed toeven in onze woonkamer. Nagenoeg alles is aan de kant. En dus..... tijd om te quilten. Mijn walk through the garden nadert de voltooiing. Nog 2 randen en de afwerkbies. Ik heb nog geen foto maar die komt er aan.
Verder heb ik een setje stofjes gekocht van Judie Rothermel. In het echt veel mooier dan de foto. En als ik dan zeg dat het uit de serie Charleston 1850-1865 is hebben jullie dan een idee waar dit voor bestemd zou kunnen zijn?

I'm so happy, after hard work for 2 weeks we finished our living room. And so it's quilting time again. My walk through the garden is almost ready. I didn't make a picture yet but it's coming soon. And I bought some fabrics of judie Rothermel. Really nice fabrics. And when I tell you it's from the serie Charleston 1850-1865, do you know where I could use is for?

Geen opmerkingen: