Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



dinsdag 3 november 2009

meanderen

Op prikbord las ik een vraag over meanderen en er kwam geen duidelijk antwoord. Dat was voor mij de prikkel om nu eens eindelijk te gaan oefenen. Ik pakte 2 oude lapjes en stukjes hobs die ik nog aan elkaar moest naaien. Tsja, het was tenslotte een oefen project. En dan pak je niet je beste materiaal. Het is even een handigheidje maar het was echt te doen. Het is nog wel niet perfect maar dit is het resultaat.

I read a question about "meanderen" and there wasn't a clear respons. So I decided to try it myself. I took 2 old fabrics and pieces of hobs wich I had to sew together. After all it was a try out so I didn't taken my good materials. It is something you have to do and try several times and it really wasn't all to difficult. It wasn't perfect either but this is the result.


1 opmerking:

Guute zei

'k Vind het er al heel goed uitzien. En goed meanderen is kilometers maken. Mijn oefenlapjes worden altijd pannenlappen. Zo worden ze toch nog nuttig gebruikt.