Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 28 november 2009

Antique quilt update

Met alle drukke werkzaamheden aan mijn SMQ en quilt in een dag is de AQ even blijven liggen. Na alle gezwoeg op de sterrenrand had ik het even wel gehad. Maar...geen nood, ik heb de draad weer opgepakt en het gaat weer als een trein. Wat een verademing deze ruiten. 11 ruiten in 2 avonden af.
Dit zijn mijn affe ruiten en dit zijn mijn ruiten die liggen te wachten. Ik moet alleen nog "scheve" driehoekjes bijknippen.

I was so busy with my SMQ and the quilt in one day that I hadn't time for my AQ. And after the stars I wanted also something else. But now I started again and cut all my fabrics. And within 2 evenings I sewed 11 blocks.

5 opmerkingen:

Willie zei

Hallo Marie-Jose ,ik wil je alle eerst bedanken ,wat je voor mij heb gedaan . Ik ben nog nooit zo rustig geweest als die dag ik geopereed ben.Ik heb geen mail adres meer van je daarom even zo.Wat ben jij ook een actief mensje ,geweldig hoor. En die diamond cursus heb je dat met mallen gedaan of met liniaal. Ik hoor het wel van je.

Guute zei

Prachtig werk! Je hebt de zware arbeid al achter de rug.

Jossie zei

Gelukkig mens, dat je de sterren allemaal af hebt. De nieuwe blokjes zijn leuk en ik hoop dat ze inderdaad minder bewerkelijk zijn.

Isabella zei

Super dat je de sterren af hebt. Vanaf nu gaat het vast allemaal een stuk makkelijker.

Marianne zei

Leuk dat je mij bent gaan volgen. Ja die foto is echt schattig hé?