Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



dinsdag 24 november 2009

SMQ en kartonage

Het is druk met uiteenlopende dingen. Zo druk dat ik nog geen kans gehad heb een update van mijn nieuwe blokje op mijn blog te zetten. Laat ik daar dan mee beginnen. Blokje H10 is af en blokje J8 is bijna af. De log cabins moeten nog.

It's busy here with all kinds of things. I didn't had time yet to place my new block on my blog. H10 is finished and J8 is almost finished.


Ik heb deze week 2 workshops gehad bij de Log Cabin in Hillensberg. Een dag  kartonage en een dag de diamond quilt maken. Beide workshops werden gegeven door Barbara Karlsson. De doos is klaar maar de quilt uiteraard nog niet.

I folowed 2 workshops last week in Hillensberg. One day we made this box and one day we made a diamond quilt. Both workshop were given by Barbara Karlsson. I finished the box but of course the quilt needs some more time.

4 opmerkingen:

Jossie zei

Mooi blokje. En die door ois helemaal leuk geworden. Heerlijk om kleine rommeltjes in te doen.

Jossie zei

Gossie, ik kan maar niet aan mijn nieuwe laptop wennen. Wat een typefouten. Deze heeft een numeriek toetsenbord, dat had mijn oude niet. Ik sla nu dus voortdurend de verkeerde toetsen aan. Maar ik hoop dat je bovenstaande berichtje toch begrijpt. 1000 excuses. Ik bedoel dus, dat de doos erg leuk is geworden.

Marianne zei

Wat leuk weer iets nieuws te zien. Nu begrijp ik het 2 workshops en ik maar denken dat het werken was!
marianne

Jacqueline zei

Dat ziet er goed uit zeg. Hard gewerkt zeg.
Je quilt wordt ook erg mooi. Ben erg benieuwd hoe deze er straks in het "echt" uitziet.
Jacqueline