Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 6 december 2009

SMQ

Het is al wel een tijdje klaar maar door alle drukke dagen de laatste tijd komt het nu pas op mijn blog. Maar dat maakt niet uit, dan hebben jullie lezers tenminste weer iets nieuws te zien.
Ik vind dit echt een enige quilt om aan te werken. Steeds een nieuwe uitdaging, veel variatie en toch ook makkelijke log cabins zodat je gelijk "meters" kunt maken.

This block has been ready for a while. But I have been to busy these days to put it on this blog. But it doesn't matter, now you can at least see something new.
I really love working on this quilt. So much variation. Difficult and easy blocks, this quilt simly has evepything a quilt needs to be interesting and inspiring.



3 opmerkingen:

Isabella zei

Mooi blok is dit

Jossie zei

Mooi blokje. Ik denk dat het een prachtige quilt gaat worden.

Marianne zei

mooi feestelijk die Kerstachtergrond.