Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



donderdag 17 december 2009

AQ


Een update van mijn vorderingen van de AQ. De 2e border zit eraan. En ik heb 39 afgeknotte ruiten tot rechthoeken verwerkt. Op Costa is een buddy project gestart om elkaar te stimuleren hieraan te werken en elkaars vorderingen te laten zien. Dat is wel heel leuk. Een groepje laat trouw de progressie zien en dat stimuleert natuurlijk weer om niet achter te blijven. Hier een paar fotootjes van mijn update.

This is my update of my AQ. The 2 border is finished en 39 blocks are finished. It's nice, on Costa is a buddy project. We stimulate each other and show our progression. It really works.

2 opmerkingen:

Isabella zei

Je AQ wordt prachtig!

Sylvia zei

Fleurtje ligt al weer mooi in positie. Gelukkig keurt ze hem ook goed. Want hij ziet er mooi uit. Vokgens mij wordt dit een toppertje, mooi hoor.

Groetjes Sylvia