Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



donderdag 10 december 2009

AFFO

Mijn quilt in een dag is af. Een paar maanden geleden was er een workshop in de Log Cabin in Hillensberg. Een quilt in een dag. Ik dacht daar wil  ik meer van weten. Klinkt toch tenslotte heel aantrekkelijk. En eerlijk gezegd had ik ook een beetje de dromenquiltjes in gedachten. Is toch super een quiltje maken in een dag. Maar je raadt het al, een dag moet je niet te letterlijk nemen. Het zijn toch een paar maanden geworden. Al werden de vorderingen afgeremd door de SMQ en de AQ. Het hindert allemaal niet. Ik met meer dan tevreden met het resultaat. Ik heb de hele quilt gemeanderd. Een avontuur op zich. De stofjes zijn van Moda en ik ben er nog steeds verliefd op. En ons Fleurtje ook.

I finished the "quilt in one day". It was a workshop in the Log Cabin in Hillensberg. I thought a quilt in one day, that's something I want to know about. But of course you can guess, it took some more days than just one. It doesn't matter, I'm satisfied with  the result. And so is our Fleurtje. The fabrics are from Moda and I still love them.

1 opmerking:

Guute zei

Prachtige quilt maar in 1 dag kan je inderdaad niet zo heel veel doen! Indien we enkel onze hobby zouden hebben... misschien dan wel.... en dan mogen we nog niet met vijftig dingen tegelijk bezig zijn. Maar je mag terecht trots zijn op het resultaat!