Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 20 december 2009

SMQ en AQ

Het lijkt wel of ik niks anders meer doe dan de SMQ en de AQ. Het zijn tijdrovende projecten en ik bewonder de mensen die naast deze quilts nog tijd hebben om andere dingen te maken. Stel je voor, sommigen maken ook nog een DJ of een NI of een CWD of een SBS. Sommigen doen zelfs en, en, en, en.....!!!!! Ik zou wel willen maar vrees dat ik dan helemaal niks af krijg. Op Costa ontstaan zg. buddyprojecten om elkaar te steunen. Dat is wel leuk. Dus misschien durf ik dadelijk toch nog wel iets ernaast te doen. We zullen zien.
Maar ik heb mijn zus ook nog beloofd een klein poezenquiltje te maken dus dat moet eerst. Ze zal nog even moeten wachten tot na de feestdagen want ik kan momenteel niet aan de naaimachine. Die staat verborgen onder de kerstversiering.

En ik maak samen met andere Costagangers een sneeuwmanquiltje. Een schatje maar doordat ik niet kon beslissen welke stofjes ik zou kiezen ligt alles ook daar stil. Het past wel bij deze tijd van het jaar. Winter, stilte, rust en inkeer. Ach, dat is niet verkeerd. Ik vind het heerlijk om gewoon rustig te mijmeren. Zoals nu, mijmeren over wat en hoe ik dit zal schrijven, naar buiten kijkend en zien dat het stevig sneeuwt en alles witter en witter wordt. soms door een flinke windvlaag stuift een hele witte vlaag voorbij. De dennenboom wordt witter en ik zie nog juist een tak met aan de uiteinden wat bruine dennenappels. Echt een winterplaatje. Heerlijk rustig op een winterse zondagmorgen.

It seems as if I'm only working on my SMQ en AQ. It takes a lot of time. Some others are working on different projects like NI, SBS, DJ and the CWD. I wish I had the courage to do so but I'm afraid I don't finish anything if I do so.
I also promised my sister to make a little kittensquilt but my sewingmachine is hidden behind the Christmas table.
It doesn't matter. It is wintertime. The snow is falling down in a really fast tempo and the wind blows the white flocks in the pine tree. It's time to go inside myself and take a winterstop for a moment. Realy peacefull on a snowy sunday.

7 opmerkingen:

Marianne zei

nou ik zou zeggen je doet genoeg!! en niet alleen quilten toch. ik ben benieuwd naar het poezenquiltje.

Jossie zei

Wat ben je al ver met de AQ. Niets bij gaan doen hoor, dan krijg je alleen maar UFO's. Weet ik alles van :-(

Minke zei

Nou, je bent al behoorlijk ver vind ik hoor! Enne mijmeren hoort ook een beetje bij de tijd van het jaar. Kerstmuziekje aan....wat wil je nog meer?

Anoniem zei

Mooi je AQ, ik ben je bijna bij ( hihi). Ik heb met mezelf afgeproken om eerst de AQ af te maken, voordat ik weer aan iets nieuws begin. Alhoewel ik wel met een applecore ga beginnen.

yvon zei

Nee ik kan me voorstellen als je twee zulke megaprojecten onder handen hebt dat je dan niet aan iets anders toekomt. Succes er mee.

quilting Jeannet zei

Je vordert er al een heel eind mee, bij mij ligt het weer even stil, ben met de zigzagranden bezig.

groetjes, Jeannet

Quibi zei

Wat zien je blokken er al mooi uit! Zo ver ben ik nog niet. En ik heb hetzelfde als jij: Ik kan me niet voorstellen, dat je hiernaast nog tijd hebt voor andere projecten. Misschien als je voor de rest niets om handen hebt. Maar met een gezin en een fulltime baan wordt het erg lastig om naast de SMQ nog iets anders te doen.

Goed uiteinde en de beste wensen voor 2010!

groetjes, Yvonne