Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 5 juni 2011

Affo Bloemenquilt

Yeppie de bloemenquilt voor DD is af. Mooi op tijd want de 18e is ze jarig. Natuurlijk heeft al een gedeelte gezien maar de laatste tijd mocht ze niet meer kijken. Ze zag hem alleen steeds opgevouwen. Gister moest ik nog 10 hartjes en ik dacht: nu of nooit. Heb mijn quiltring erbij gehaald en ik moet zeggen, toen ging het me voor de wind. In no time waren de 10 hartjes klaar. En is het geen plaatje geworden?
The flowerquilt for DD is ready. The 18th is her birthday so she will be very pleased to see her quilt finished in time.

Foto van de achterkant
Picture of the backsite
En dit is voor het eerst dat ik zo'n golvende rand heb gemaakt. Dus heb ik van een oude krant eerst een mal gemaakt voordat ik de golfjes durfde te knippen. En de muis van de Kerstswap kijkt goedkeurend toe.
This was the first time I made such a border. So I made A mal af an old newspaper. My sweet mouse is watching.

9 opmerkingen:

katrien zei

Prachtig,daar zal ze heel blij mee zijn.

Anoniem zei

Hij is heel mooi geworden, de golfrand is ook heel leuk er langs. Er is een hele mooie liniaal te koop voor golven, schulprand te maken (ik heb die liniaal)

Guusje, zei

Het is een mooie en vrolijke quilt geworden. Prachtig daar zal ze vast heel blij mee zijn.

Ellie's Quiltplace zei

hij is PRACHTIG!
Ik dacht dat ik Barb en Alma (van Blackbird Designs) ook eens een golfrand met een krant heb zien maken. Dat is een goede manier, want zomaar ineens gaan knippen, .... brrrrrrr!

Mascha zei

Hier zal ze helemaal blij mee zijn. Hij is prachtig.
Groetjes Mascha

Unknown zei

Prachtig, daar zal je dochter blij mee zijn.
Groetjes Berbel

Roos zei

Waauw,ik weet zeker dat ze daar erreg blij mee zal zijn. Hij is geweldig geworden en dat randje is helemaal top.
Groetjes Roos

Marie-José H zei

Sear Anil. I don't know how to contact you but yes I made this blog myself. The basic is just a blogger profile. So anyone can make this.

advinsteven zei

Very Very awesome collection and design..Thanks for sharing..

psd to wordpress