Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 26 juni 2011

quiltoefeningen

Mijn moedertjesquilt ligt gedubbeld te wachten op een mooi quiltpatroon. Ik wil hem graag snel klaar hebben maar het moet wel mooi worden. Handquilten is geen optie omdat dit echt te lang gaat duren. Nu heb ik een patroontje op papier getekend en daarna met de machine nagestikt op een oefenlap. En dit is het resultaat. Ik dub nog wel een beetje want ook dit is aardig arbeidsintensief. Het is nog niet perfect maar voor een eerste keer ben ik toch wel tevreden.

My mam'squilt is ready to get quilted. I looked for a nice patern. I draw it on paper and sewed the lines. And this is the result. Not bad for a first time I think.


7 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

toch mooi voor een eerste keer

Guusje, zei

Wat een mooi patroon, is zeker intensief maar ook erg mooi en ik vind hem erg goed gelukt. Prachtig.

tiny zei

Ziet er prima uit hoor Marie-José, en het gaat volgens mij veel vlugger dan handquilten. Ook al zeg je dat het ook best nog wel veel werk is. Je kunt anders gewoon meanderen , dan hoef je niks te tekenen. Dit vind ik mooier hoor.

Roos zei

Netjes hoor en wat slim...dat papier.
Groetjes Roos

quiltfien zei

hee......verrassend!!!!!!
mooi zeg...en dat voor een eerste keer ook nog!
wordt wel iets met jou hihihi

Isabella zei

Misschien best wel arbeidsintensief maar wel heeeeeel erg mooi.

Johanna Zweden zei

Wat schitterend, wel veel werk, maar het resultaat zal heel mooie zijn
Groetjes Joke