Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



donderdag 2 juni 2011

tuinperikelen

Op quiltgebied is niet veel nieuws te melden. De: it takes two heeft er een nieuwe cirkel bij. En er moeten nog 10 hartjes op de bloemenquilt. Maar ja, om daar nu weer een foto van te plaatsen is niet zo boeiend. Dus wilde ik een foto maken van de tortelduifjes als ze de jonkies voedden. Ze hebben een nest een meter van onze schuifpui. Nou, mooi niet. Mams vind haar baby duidelijk te jong voor een foto. Steeds als ik met de camera kom kijkt mams me verwijtend aan en duwt ze haar jong terug het nest in. Maar als je héél goed kijkt zie je nog net hoe ze haar jong voert.

There is not much news on quiltingthings. My: it takes two has a new cirkel and the flowerquilt needs now 10 more hearts. But that is not so interesting for a picture. So I wanted to put a picture of our doves. They built a nest one meter from our door. But every time a arive with my camera mam looks at me as if she'ld say here baby is to young or a picture. But if you look very well you can see her feeding her young.

 En dan hebben we ook nog deze leuke gast in onze tuin. Is het geen schatje?
And there is another lovely guest in our garden. Isn't she pretty?
Een van onze rododendrons. Helaas nu uitgebloeid.

Een kleine doorkijk.


5 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

toch gezellig als de dieren spontaan in de tuin komen vind dat zo vredig

quiltfien zei

aaaaahhhhhh...ben jaloers!!!
ik wil ook een eigen-prive-tuin-eekhoorn!!!!!!!!!!

Johanna Zweden zei

Heerlijk al dat jonge leven in je tuin, nu ik hoop voor je dat mamma duif eerdaags vol trots haar jong komt tonen
Ja eekhoorns zijn snel,maar leuk dat je er een hebt, en wat een schitterende tuin heb je.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Guusje, zei

Jullie hebben een prachtige tuin en wat leuk een eekhoorn of zie ik dat niet goed? En ja je kunt ook niet alles tegelijk.

Marianne zei

Ja een eigen prive tuin eekhoorntje zou ik ook wel willen. Leuke vogeltjes komen hier wel en vooral ook huisjes slakken.
groetjes, Marianne