Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 18 juni 2011

Update it takes two en moedertje's quilt

Heerlijk hoe alles lekker vordert. Allereerst de moedertje's quilt. Ik heb vandaag gemeten en eigenlijk is hij nu al groot genoeg. Maar ik denk dat het toch mooier is als er nog 1 baan bij komt. Dus dat ga ik eerst doen en dan een mooie border, dubbelen en quilten. Hij is niet zo groot dus dat moet niet al te veel werk zijn.

My mam's quilt goes well. It is big enough but I think it looks better if I make onther row. Than the border and I can start quilting.

En dan natuurlijk mijn it takes two. Het leek een beetje stilletjes maar ik heb ijverig door gewerkt. No 2 cirkels en alle blokken zijn voorzien. Ze zitten nog niet allemaal vast maar het ziet al zo mooi uit. Dan moet ik nog de bloemen en de borduurrand.

My it taks two also grows. 2cirkels left to go. 14 are finished. I still need to sew the flower inside each cirkel. But it allready looks wonderfull.

9 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige kleuren!!! Ze zijn beiden erg mooi....
he;emaal mijn kleurtjes...

veerle zei

Ik hou erg van het tweede quilt! Erg leuk. Veel plezier nog :)

katrien zei

Prachtige quilts in wording.Vooral de rondjes.Succes verder.

Roos zei

Dat worden twee plaatjes, prachtig.
Groetjes Roos

Miranda zei

Ze zien er beiden super uit!

Birgitte aka Bietje zei

Ieder keer kijk ik vol bewondering naar je moeke's quilt. Het lijkt bedrieglijk simpel, maar alles moet wel precies tot in de puntjes bij elkaar komen.
En dan de kleuren, zo goed bij elkaar passend. Een snoepje om verlekkerd naar te blijven kijken. Chapeau.

Guusje, zei

Beide worden erg mooi. Fantastisch gewoon.

tiny zei

Geweldig hoor, wat een energie heb je. Je moedersquilt , vind ik schitterend van kleur. Ben benieuwd naar het geheel van je it takes two.

Unknown zei

Heerlijk om je quiltperikelen te volgen. Wat een lief gebaar voor je moedertje.