Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



maandag 1 augustus 2011

AFFO Moedertjesquilt

Yep, hij is af. Heeft toch iets langer geduurd dan gedacht maar het quilten viel me eerlijk gezegd toch tegen. Dus nog meer oefenen en nog een keertje oefenen en dan nog maar een keertje oefenen. Maar ondanks dat het quiltwerk niet perfect is vind ik hem wel mooi geworden.
My moms quilt is finished. The quilting is not perfect. I have to practice a lot to improve. But still I think it's a very nice quilt. Don't you think?

11 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Hij is prachtig!!!
Wat een heerlijke kleuren...

quiltfien zei

hahahahha, wat fien kan kan ik ook???
Zeker weten, maar ook Fien heeft er jaren op geoefend!!!;-)
Maar de quilt ziet er heel mooi uit, gezellige, warme kleuren!
heeft je moeder em al?
Ze zal er wel razend trots op zijn!!!!!

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden, wat een prachtige warme kleuren. Daar zal je mam heel blij mee zijn.

Roos zei

Wat is hij mooi geworden, ik weet zeker dat je moeder er blij mee zal zijn.
Groetjes Roos

tiny zei

Hij is echt prachtig geworden en ik denk dat je moeder er , ondanks dat jij vind dat het niet optimaal is, er heel trots op is.

Unknown zei

Nou hij is erg mooi geworden hoor! Ziet er in ieder geval heel erg warm uit!

Nanske zei

Wat een mooi werk heb je daar geleverd!

Hij ziet er volgens mij toch wel perfect uit,hoor...
Is en blijft uniek,he...

Super!!!!

susan zei

mooi geworden hoor, weet zeker dat je moeder er heel blij mee is!!

groeten susan

Mascha zei

Schitterend. Heel mooi met deze kleurtjes.
Groetjes Mascha

The Quilt Witches zei

Nou ik doe het je nog niet na...moet nog veel oefenen..haha.
Het is wel mooi geworden voor je moeder.Fijn om zoiets voor je moeder te mogen en kunnen maken.

Johanna Zweden zei

Wat schitterend is hij geworden en wat mooi van kleur.
Groetjes Joke