Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 21 januari 2009

Druk

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog zette. Het normale ritme is er weer. De praktijk is weer open, de cursussen zijn weer begonnen. Dus is het druk. Dat betekent weinig tijd voor quilten e.d. Helaas. Eerst mijn examen acupunctuur en dan komt er weer wat ruimte.
Ik heb wel nog bij de Log cabin stofjes gekocht voor een nieuw project maar dat moet nog even wachten anders heb ik te veel onder handen. Ik weet niet hoe het andere bloggers vergaat maar ik word toch wat onrustig van te veel ufo's en te weinig affo's en dan nog al die wimmetjes.

Geen opmerkingen: