Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



vrijdag 2 januari 2009

Help

Oh, daar ga ik weer. Ik heb me aangemeld voor het BOM project van Elly's quiltplace. En zodoende wilde ik haar label in de zijbalk zetten. Maar het lukt niet. Ik kan geen gadgets van mezelf in de zijbalk zetten. Alleen maar in het middenstuk. Dus nu heb ik het label weer verwijderd en als het goed is gaat het binnen 24 uur hier weg. En dan maar weer op zoek naar een nieuwe manier om hem aan de zijkant te zetten. Als jullie tips hebben dan houd ik me aanbevolen.
Het valt nog niet mee om zo'n blog goed te krijgen. Ik kruip liever achter mijn naaimachine om mijn give thanks quilt af te maken. Het vordert goed. En ik krijg een aardig beeld van hoe ik hem kan verkleinen. Het wordt zo wel totaal anders dan het origineel. Maar desalnietemin heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Marie-Joze,
Je kunt bij blogger je instellingen aanklikken en dan gadged toevoegen doen. Op die manier kun je de label van Ellen wel plaatsen.
Groetjes Silvia,
www.quiltingsilvia.blogspot.com