Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



maandag 5 januari 2009

Sneeuw

Onverwachts een ochtend vrij. Het sneeuwt hier al enkele uren en er ligt zeker 10 cm. Ik heb de klanten afgebeld omdat de praktijk nu wel heel moeilijk te bereiken is. En evt. bel ik vanmiddag ook maar iedereen af. Ik heb nu nog geen foto's gemaakt maar heb wel van eerdere sneeuw een paar leuke foto's. Hieronder zie je Fleurtje die zich flink uitleeft.
Daaronder staat een foto van een krenteboompje en een foto van een mini Japanse kers. Sneeuw leent zich voor mooi foto's.


1 opmerking:

Anoniem zei

Die is leuk geworden, het pas nu helemaal bij je mooie uitzicht.
Ik vind persoonlijk een afwerkbias mooier, het heeft dan net iets meer.
Gr Willie