Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



woensdag 24 juni 2009

berichtje plaatsen

Ik krijg hier en daar wat mailtjes dat een berichtje plaatsen niet lukt. Dat is natuurlijk jammer. Maar ik zou dit graag opgelost zien. Ik weet niet meer wat ik bij de instellingen kan veranderen. Dus lieve mede bloggers wie heeft een goede tip wat ik kan veranderen zodat dit makkelijker gaat?

I receive some mails about problems when you try to leave a message. I tryed several things but they don't seme to work. So if anybody can help me please give me a mail.

3 opmerkingen:

IngridR zei

test

Jossie zei

Het kost wat moeite om een berichtje te plaatsen. Het probleem is bij Blogger bekend en er wordt naar een oplossing gezocht. Wat helpt is om een paar keer op de refresh toets (groene pijltjes) of op de vorige pagina toets (blauwe pijltjes links boven) te klikken. Na een paar keer lukt het dan wel. Nog een tip: copiëer de tekst altijd. Als de tekst uit het reactieveld verdwijnt, kun je het plakken en hoef je niet weer opnieuw te schrijven.
Kun je inmiddels weer op mijn blog? Probeer eens op bovenstaande manier.

Jossie zei

Deze lukte dus de eerste keer.