Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



dinsdag 23 juni 2009

vordering

Het vlot lekker met mijn walk through the garden. Althans het patchen vlot goed. Het appliceren gaat minder. De bloem waarmee ik bezig was ga ik toch maar uithalen want die bevalt me niet. Daar moet ik nog even wat handigheid ik krijgen.
De vierkantjes heb ik voorlopig nog even op een hobsvel gespeld zodat ik tot het laatste toe kan schuiven met de blokjes. Ik heb nu 2 van deze vellen af. Heerlijk om te doen.

3 opmerkingen:

Willie zei

Hallo Marie-José , ik heb eindelijk even tijd om in je weblog te schrijven.De kleuren die je nu gebruikt vind ik heel erg mooi.
Misschien houd je kleuren over voor je antiek-quilt.Er is post voor je onderweg

Jossie zei

Dat ziet er veelbelovend uit. Heel mooi. Ben benieuwd hoe de quilt uiteindelijk gaat worden. Appliceren is ook niet mijn ding. Heb al heel wat steekjes uitgehaald omdat het niet naar mijn zin was.

Anoniem zei

hallo Marie-José, leuk weblog heb je. Moet ik ook eens in elkaar gaan zetten. Mijn man Bert rijdt ook moter, maar hier op Bonaire hoef ik gelukkig niet zoveel meer aan te trekken, wel een helm op natuurlijk. Verder doe ik liever aan quilten, beeldhouwen en voetreflex en snorkelen. Vijf jaar geleden naar Bonaire verhuist met 2 honden,inmiddels hebben we er 3. Onze zonen zijn 33 en 35 jaar en vorig jaar is onze 1e kleindochter geboren.
Fijne zondag en happy quilting
Edith Foks