Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



dinsdag 2 juni 2009

Flora's Secret revealed

Gister heb ik in het zonnetje de laatste hand gelegd aan mijn Flora's Secret. Alles met de hand gedaan alleen de border is met de machine er aan gezet. Een ontdekking dat met de hand naaien zo rustgevend kan zijn. En ook al zijn niet alle hoekjes perfect en zijn niet alle quiltsteekjes exact even groot ik ben heel tevreden met het eindresultaat. Het quiltje ligt nog even over de bank. Dat staat zo gezellig.

2 opmerkingen:

Willie zei

het is een mooie quilt geworden ,je gaat wel vlug met j patchwork.
En je weblog is ook heel mooi, je kan er meer mee dan ik .
Gr Willie

quilting Jeannet zei

Het is een leuke quilt Marie Jose, ik vind de patronen van Ellen toch wel erg mooi en smaakvol.

groetjes, Jeannet ( quitling jeannet )