Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 31 mei 2009

Tuinfoto's

Onze rozenboog is weer aan het pronken. De rose roos New Dawn en de witte roos Schneeweis hebben een schitterend huwelijk gesloten en omarmen elkaar
liefdevol. In het voorbij lopen komt er een zachte geur vrij zodat je wel even stil moet blijven staan.


Zo'n 20 meter verder op in de tuin bloeit en geurt de Jasmijn. Een hele oude struik die inmiddels zo'n 3 à 4 meter hoog is.
Rose en rode Oostenrijkse hanggeraniums.
Op de hoek van de pergola tussen de uitgebloeide Blauwe regen broedt een koppeltje tortelduifjes.
Een van mijn zelfgemaakte bronzen beeldjes en de hosta die de
Jacobsladder overwoekert.


5 opmerkingen:

Sabine zei

Mooie tuin :-)

Jossie zei

Je tuin ligt er prachtig bij.Het is echt een goed rozenjaar. Wij hebben ook een New Dawn in volle bloei. Het zijn zulke mooie sterke rozen.

Ik heb ook een probleempje met jouw blog. Mijn lijstje geeft aan, dat je 4 maanden geelden het laatste bericht hebt geschreven. Ik zal dadelijk eens proberen het op te lossen.

Anoniem zei

Wat jammer dat je geen foto van hen kan maken,
Wat en prachtige rozen, wij moeten zeker nog 5 weken wachten of langer voordat we een roos zien,
Daar om ben ik ook blij met onze websites zodat ik vast vooruit kan genieten.
Groetjes Joke

Webmaster zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Webmaster zei

Nice collection Dear I wish if I could read and understand what you said:
http://internetjobs4uall.blogspot.com