Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 3 mei 2009

Flora's Secret

Ik ben begonnen met een quiltje van Ellen: Flora's Secret. Er zitten 9 kleine stitchery's in. Ik wil hem op de hand maken omdat er toch kleine driehoekjes in zitten. Beetje gefrut maar dan leer ik dat ook een keer. Ik had wat moeite met knippen. Dacht dat er te weinig stof was. Maar met 0,5mm naadtoeslag kreeg ik alles dus op de mm. eruit. Mijn dank aan Ellen. Ik mailde haar omdat het me niet lukte en ik kreeg meteen een mailtje terug met een bijlage hoe ik e.a. op stof moest leggen. Intussen heb ik bijna alles geknipt maar mijn rug zei dat ik stoppen moest. Vandaar dat ik alle stitchery's al klaar heb.

1 opmerking:

Gerry zei

Wat heb je een leuke weblog. Ik kom zeker regelmatig terug om eens rond te kijken.

Gerry