Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zaterdag 2 mei 2009

Achterkant dromendeken

Vanmorgen heb ik een poging ondernomen om fleece te kopen voor de achterkant van de dromendeken. Helaas, na een bezoek aan 7 winkels nog steeds geen deken. De dekens die er wel waren waren te klein of de verkeerde kleur. Pfff, je moet er wel wat voor over hebben. Bij de Zeeman hadden ze als enige wel een goede kleur maar was de deken te klein. De kwaliteit voelde wel heel mooi aan. Maar ja, dan moet ik 2 dekens aan elkaar gaan naaien. Dat vind ik niet mooi. Dus ik wacht eventjes. Er zal me wel iets invallen. of misschien een tip van jullie?

Geen opmerkingen: