Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



donderdag 21 mei 2009

Flora's Secret af

Mijn Flora's Secret top is af. Alles met de hand genaaid met uitzondering van de border. Er gaat een bepaalde van rust uit om de verschillende stukjes met de hand te naaien. En wat zo heerlijk is, het is niet belastend voor mijn rug. Het is nog niet allemaal even strak maar het geheel is zeker acceptabel. Als ik de BOM van Leintje op de hand wil naaien moet ik nog wel wat oefenen. Vooral de stukjes waar heel veel naadjes bij elkaar komen zijn moeilijk echt plat te krijgen.
Nu nog quilten en klaar. Kan ik lekker mijn gedachten al uit laten gaan naar een volgend project.

4 opmerkingen:

Dorine zei

Hoi Marie-Jose,
Mooi blog heb jij ook. En ik las dat jij ook aan de swet memory van Leintje gaat beginnen.
Dat wordt vast een hele klus.
Ik heb toen ik bij haar was een kleinstukje mogen zien...............
Groetjes Dorine

Johanna Zweden zei

Wat een prachtig quilt is dit.
Wat leuk dat je aan Leintje haar quilt mee doet, ik ben benieuwd.
Leuk site heb je, heb hem net even bekeken.
Groetjes QJoke

Anoniem zei

hallo zusje, mooie blog heb je, leuk om te lezen.
groetjes,Marianne

Crea Annemieke zei

Hallo Marie-José,

Ik zag dat je een reactie had achtergelaten op mijn blog.Leuk hoor.Je hebt ook een mooie.En wat een prachtig werk ben je aan het maken.Veel handwerkplezier en de vriendelijke groetjes van Annemieke