Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 10 mei 2009

moederdag

Ik ben geen echte moederdagmoeder. Voor mij hoeft de hele moederdag niet. Ik vind het te commercieel. Dus ik heb steeds duidelijk gemaakt dat ik geen kado's wil en al helemaal geen dure kado's. Toen ze klein waren maakten ze een tekening of een knutselwerkje. Maar zo stilletjes aan nu zo volwassen zijn sluipen de kadootjes er toch in. Gelukkig weten ze dat ik met bloemen altijd blij ben. Dus een bos rozen en een orchidee ja, dat vind ik wel heel mooi. En mijn dochter vroeg me wat ik graag wilde. Toen zijn we naar de Log Cabin gegaan en heeft ze een boekje gekocht: An angel story van Anni Downs. Gezien haar budget heb ik de helft gesubsidieerd. Maar wat ik leuk vond is het samen zijn, op zoek naar iets omdat het leuk is samen iets te doen. En daar hoeft het geen moederdag voor te zijn.

3 opmerkingen:

Ingrid. zei

Zelgemaakte cadeautjes vind ik ook zo leuk , niet alleen op moederdag ;-)
Fijne maandag , groetjes Ingrid.

Ellen zei

Wat een verwennerij! Leuk dat jullie zo samen zijn geweest, dat is inderdaad eigenlijk nog leuker/belangrijker dan het cadeautje!

En wat vordert je Flora's Secret al mooi zeg! Ik ben heel benieuwd straks als hij af is.

Sandra zei

Helemaal mee eens! Laten we het toch aub allemaal binnen de perken houden en herinneren waar het om gaat, elkaar met een klein gebaar laten zien dat we elkaar waarderen!
Groetjes,
Sandra