Dit is my-quiltgarden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt en waardeer het zeer als je een berichtje achterlaat.


This is my-quiltgarden. It is nice of you to visit my blog. And I appreciate it if you'ld leave a message.



zondag 31 mei 2009

Stofjes en nog zo wat dingetjes

Het wordt tijd voor een vervolg op mijn blog. Het is al weer een tijdje geleden dat er een nieuw berichtje op kwam. Niet dat ik intussen heb stilgezeten hoor. Nee, ik ga stug door met mijn Flora's Secret. Ik heb alle sterren gequilt en ben nu bijna klaar met de rode rand. Dan hoef ik alleen nog de afwerkrand. Dus het vordert nog steeds.
Intussen laat ik mijn gedachten gaan voor een nieuw tussendoor project en dit zijn de rose en groene stofjes. Ik dacht aan zonnige
zomerkussentjes maar nu ik bezig ben denk ik toch weer aan een dromenquilt. We zullen zien wat het wordt.

Verder heb ik alles in huis voor een nieuwe quilt en dat zijn deze stofjes. Het patroontje ligt al klaar maar ik wil toch graag eerst Flora's Secret af hebben.

En ik heb een nieuwe camera. Eindelijk. De vorige was echt helemaal gaar. 3 foto's en de batterij was leeg. Opladen en als ik dan de foto's op de computer wilde zetten was hij weer halverwege leeg. Nee, die was echt op. En zodoende heb ik verleden week een nieuwe camera gekocht en heb ik wat geoefend. En wat is er nou leuker dan tuinfoto's en foto's van onze fotogenieke Fleur.

Geen opmerkingen: